نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

محاسبات عددی کیت‌های آزمایشگاهی نوند سلامت آسان شد

بیشتر کیت‌های آزمایشگاهی در مرحله پایانی نیازمند کار با فرمول‌های ریاضی پیچیده هستند. ما می‌دانیم که افزایش دقت و در عین حال کاهش خطای محاسباتی یکی از دغدغه‌های پژوهشگران است. همچنین کار با اعداد چند اعشاری نیز خسته‌کننده و زمان‌بر است. از این رو تصمیم گرفتیم تا با ارائه نسخه اولیه محاسبه‌گرهای آنلاین نوند سلامت کار را برای شما آسان کنیم.

استفاده از این محاسبه‌گرها به شما پژوهشگران فرهیخته و اساتید گرانقدر کمک می‌کند تا علاوه بر سرعت‌عمل در محاسبات، از خطاهای احتمالی بکاهید. روش کار با این محاسبه‌گرها نیز بسیار آسان است. کافی است پروتکل آزمایش را که به همراه کیت برای شما ارسال شده مطالعه و اجرا کنید. در مرحله پایانی با وارد کردن عدد‌های قرائت شده توسط دستگاه در محل‌های مشخص شده پاسخ نهایی که مقدار ماده مورد نظر است را، مشاهده و یادداشت کنید.

از سایر ویژگی‌های این محاسبه‌گر می‌توان به امکان وارد کردن رقت نمونه در فرمول آزمایش اشاره کرد. با این ویژگی هنگامی که نیاز به رقیق کردن نمونه دارید می‌توانید رقت آن‌را وارد نموده و محاسبات را به‌راحتی پیش ببرید. به عنوان مثال در اندازه‌گیری مواد در نمونه‌های بافتی نیاز است که محلول ۱۰٪ وزنی از نمونه آماده شود (نمونه ۱۰ برابر رقیق شود) در این صورت تنها با وارد کردن عدد ۱۰ در محل مشخص شده در محاسبه‌گر، محاسبات برای شما انجام خواهد شد.

در حال حاضر این محاسبه‌گرها برای ۳ کیت تولیدی نوند سلامت با عناوین محاسبه‌گر آنلاین کیت سنجش ظرفیت تام آنتی‌اکسیدانتی، محاسبه‌گر آنلاین کیت سنجش پراکسیداسیون لیپید و محاسبه‌گر کیت سنجش سوپراکسبد دیسموتاز آماده و عرضه شده است.

پویایی و ارتباط متقابل با شما عزیزان، ما را در ساخت محصول و خدمات بهتر برای شما یاری می‌کند. لذا خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه پیشنهاد و انتقاد ما را از طریق ایمیل، تماس تلفنی و یا فرم تماس با ما مطلع سازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *